Alle reizen in één overzicht, Uitgebreide reisgids, Nieuws & achtergronden


Van ‘Amazing’ naar ‘Miracle’ Thailand

Van ‘Amazing’ naar ‘Miracle’ Thailand
De Tourism Authority of Thailand (TAT) heeft plannen gemaakt om de langlopende ‘Amazing Thailand’ campagne te vervangen door ‘Miracle Thailand’. Om deze nieuwe 2011-2012 campagne uit te voeren heeft de TAT aan de overheid een bedrag van 8,4 biljoen baht gevraagd.

Premier Yingluck Shinawatra hoopt dat het totaal aantal bezoekers aan Thailand zal oplopen naar 30 miljoen per jaar in de komende vier jaar. Volgens de laatste verwachtingen van het Ministerie van Toerisme en Sport wordt er nu rekening gehouden met 19,5 miljoen toeristen dit jaar, waarvan de meesten uit China, Japan, Korea en Rusland komen, gevolgd door India, Engeland en Australiƫ.

De TAT heeft de afgelopen jaren meerdere slogans gebruikt, waaronder ‘Amazing Thailand, Amazing Value’, ‘Amazing Thailand Always Amazes You’, ‘Unseen Thailand’ en ‘Happiness on Earth’. Volgens critici is de nieuwe campagne daarom slechts een nieuwe etiket op oude ideeĆ«n om zo publiciteit te krijgen, zonder dat er naar de inhoud van de campagne is gekeken.

Tags:

Reageren